Utazz oda és úgy, ahogy álmaidban utaznál

Luxusutak - DreamTrips

Az emberek manapság élményekben gazdag utazásokat keresnek

2016. február 07. - luxusutak

Mi a közös bennük: Uber, Airbnb, Facebook, Instagram, Netflix, Alibaba.com? Ha nem tudod mindjárt mondom, de tudtad, hogy az:

Uber, a világ legnagyobb taxi társasága, egy taxija sincs.
Airbnb, a világ legnagyobb szálláshely szolgáltatója, egy ingatlannal sem rendelkezik
Facebook, a világ legnépszerűbb média szolgáltatója, de nem ő teremti a tartalmat
Instagram, a legértékesebb fényképeket a cég eladja de nem ők készítik.
Netflix, a leggyorsabban növekvő televíziós hálózat, miközben kábelek nélkül terjeszkedik.
Alibaba.com, a világ legértékesebb kiskereskedője de nincs raktára, készlete

Mind a hat cég hálózatokat épít, mind a hat cég a hangsúlyt a személyre szabott élményekre és nem a tömegtermelésre helyezi, mind a hat cég átértelmez iparágakat globális szinten.

Ezen vállalatok egyike sem létezett 20 évvel ezelőtt.

A WorldVentures megjelenése az egész turisztikai szakma átalakulását jelenti.

Azt kell látni, hogy a tagság megváltásával egy franchise ecosystem részévé lehet válni, ez az amiért mindenki dolgozik a világban, hogy hogyan tud egy ilyet létrehozni, lásd példaként a fenti cégek esetén, de az Apple is azért ennyire sikeres, mert integritásban van.

Hogyan? Hát így:

   

 

 

 

A piac átalakul.

Peter Kerkar a Cox & Kings vállalat vezetője, indiai szakember beszél a jövő utazási trendjéről CNN FaceTime adásában.

A Cox & Kings közel 250 éves utazási cég, 1758-ban alapították, India legnagyobb utazási vállalata, 23 országban, 149 városban vannak jelen, egy angol nemes alapította, amikor még India gyarmat volt.
VALAMIT TUDNAK AZ IPARÁG JÖVŐJÉRŐL!!!

Meghatározó, amit nyilatkoznak a lehetséges irányokról. Valamit már látnak, amit a 'kicsik' nem vesznek észre.

Játékteret váltunk.

"Az emberek manapság élményekben gazdag utazásokat keresnek."
"Az emberek azonnali örömre vágynak és az okostelefonjuk lehetővé teszik számukra, hogy bármilyen hirtelen ötlettöl vezérelve lefoglaljanak egy élményt, pontosan azért, mert minden szükséges információ rendelkezésükre áll az online mobileszközön.

"Az a cég, melyik a neten elsőként be tud törni az ilyen jellegű dinamikus csomagajánlatok piacára, az lesz a győztes, az mindent visz."
"Véleményem szerint ez meg fog történni az elkövetkező 1-1,5 évben."

Épp azt készülünk elindítani, ami egyesíti mindazt, amire Peter Kerkar már hivatkozik ebben az adásban. Úgy tűnik, hogy a semmiből lépünk majd elő, de valójában 2016-ban 10 éves múlttal és előkészülettel, 10 éves előnnyel robbanunk be a köztudatba a szakma legnagyobb, meglepetésére.

A WorldVentures social mobil platformja több, mint 500 millió utazó/felhasználó fogadására kész világszerte.
Készen áll minden a robbanásra.

 

Ha Te beéred azzal, amivel az átlag: tudatlanság, információ hiány, elbaltázott utazás, rettenetes sok idegeskedés, rossz emlékek.... de Neked ennél több jár!

UTAZZ ODA ÉS ÚGY, AHOGY ÁLMAIDBAN UTAZNÁL!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://luxusutak2016.blog.hu/api/trackback/id/tr938369412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása